Friday 20 May 2011

- Virtual Nail Art Contest - Take part!


Zapraszam wszystkie miłośniczki lakierów do paznokci i zdobienia do wzięcia udziału w konkursie marki Virtual na manicure./Take part in Virtual Nail Art Contest.
Co można wygrać?/What can you win?

1 nagroda / 1 miejsce/ 1st prize
Wspaniały zestaw kosmetyków Virtual, przedstawiony na poniższym zdjęciu
A mianowicie: cienie do powiek - Trio baked eye shadows, lakier do paznokci - Vinyl Mania 69 red hot, tusz do rzęs - full screen size, błyszczyk - maxi brilliant oraz baza pod cienie do powiek
2 i 3 nagroda / 2 i 3 miejsce/ 2nd & 3rd prize
błyszczyk do ust maxi brilliant (również od Virtual)

PS. Dla głosujących również przewidziane są nagrody, ale o tym napiszę później, gdy będziemy przystępować do wybierania laureatów.

ZASADY NIEZBĘDNE DO WZIĘCIA UDZIAŁU:

1. Należy zgłosić manicure, do wykonania którego użyty był przynajmniej jeden kosmetyk/lakier marki Virtual LUB zawierający logo Virtual na conajmniej dwóch paznokciach. Technika i tematyka jest dowolna - można więc puścić wodzę fantazji, spróbować zaskoczyć lub zachwycić głosujących :) Musi to być jednak coś więcej niż tylko paznokcie pomalowane na jeden kolor.

2. Manicure musi być wykonany przynajmniej na czterech paznokciach, najlepiej naturalnych. Jeśli wolicie na tipsach, przyklejcie je, abyśmy widziały jak manicure prezentuje się na dłoni.

3. Proszę opisać krótko swój manicure. Tzn. poinformować jakich kosmetyków użyłyście, co was zainspirowało, napisać coś od siebie itp.

4. Wolałabym aby zdjęcia były w orientacji pionowej. Podpisane znakiem wodnym (aby nikt ich nie przywłaszczył). Jakość zdjęć powinna dobra, wystarczająco ostra by zobaczyć wszystkie szczegóły.

5. Zdjęcie i opis należy przesłać na
aplaceformynails@gmail.com
w temacie podać swój login GFC
POINFORMUJ MNIE W KOMENTARZU O TYM FAKCIE

6. Termin nadsyłania prac upływa 12 czerwca 2011 o godzinie 23:59 czasu polskiego.

7. Praca nie może być nigdzie publikowana zanim pojawi się u mnie na blogu! Dopiero gdy głosowanie się rozpocznie,  będzie można ją umieścić u siebie lub gdziekolwiek w internecie.

8. Ostatni warunek - trzeba być obserwatorem mojego bloga.

9. Zasady głosowania podam gdy będą już prace. 

10. Prace, które nie spełnią powyższych wymagań (szczególnie zasady numer 1) będą zdyskwalifikowane.

SERDECZNIE ZACHĘCAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU - NAPRAWDĘ WARTO!!

***

RULES:

1. Do a manicure containing Virtual logo on your nails.
It looks like this:
The logo must be included on at least two nails.

2. You have to be my GFC follower to submit your entry.
3. You can submit only one entry.

4. You can use any technique you like.

5. Write a short description of your entry, what did you use etc.

6. The deadline is 12th June 2011

7. Send your entry to aplaceformynails@gmail.com
one vertical photo, description, your GFC name, nationality

8. The winner will be chosen by voting

30 comments:

  1. wzięłabym udział, ale nie mam nic z Virtuala :(

    ReplyDelete
  2. może coś wymyślę :) a którą reklamę ? bo u mnie wszystko jest ok

    ReplyDelete
  3. u mnie nigdzie nie mam tych lakierów niestety :( może zamówię, muszę pomyśleć nad tym :)

    ReplyDelete
  4. buu u mnie też nie ma firmy Virual :( liipaa

    ReplyDelete
  5. a jak będzie tylko lakier bazowy Virtuala, a reszta różnych? można wykorzystać płytki do wzorków czy tylko ręcznie?

    ReplyDelete
  6. Enamel,

    wystarczy jeden produkt Virtual np lakier bazowy :)

    można wykorzystać płytki, cokolwiek się chce :)

    ReplyDelete
  7. muszę pomyśleć co zrobić bo posiadam Virtuala :D

    ReplyDelete
  8. ohh Ive never tried virtual cosmetics!

    ReplyDelete
  9. Moja droga na emaila poszła moja praca :)

    ReplyDelete
  10. o, to może nawet wezmę udział :D ale raczej prócz płytkowych, to się nic nie możesz spodziewać... nie mam nawet materiałów do takich rzeczy :[

    ReplyDelete
  11. Dzięki Carolajna, świetna robota, bardzo mi się podoba! :)

    ReplyDelete
  12. no to już się nie waham, coś skrobnę :D

    ReplyDelete
  13. Virtual jest od Joko, więc czy Joko może być?

    ReplyDelete
  14. ano właśnie, podłączam się do pytania Orlicy

    ReplyDelete
  15. Orlica, no właśnie o to chodzi, że nie :(
    Mam nadzieję, że to nie problem, bo liczę na Twój udział :)

    ReplyDelete
  16. Spoko, Virtuali też trochę mam ;)

    ReplyDelete
  17. fajny blog :)

    + zapraszam do mnie / I invite to me :)

    http://aleksandra-wika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Obecnie nie mam czasu, ale do 12 czerwca może coś wymyślę kreatywnego :D

    ReplyDelete
  19. Dla dziewczyn, które nie mają lakierów Virtual, ani możliwości ich zdobycia pojawiła się alternatywna opcja:

    - można stworzyć manicure zawierający logo Virtual (na conajmniej dwóch paznokciach)

    ReplyDelete
  20. Kurde, chyba zapomniałam w mailu napisać... moja praca oczywiście wykonana bez stempli, chyba widać XD

    ReplyDelete
  21. a ja nie bardzo rozumiem: 4. Wolałabym aby zdjęcia były w orientacji pionowej :p Czyli że co? Mam obrócić aparat, czy palce mają być ułożone pionowo ? :p

    ReplyDelete
  22. Sorry, może niezbyt jasno to napisałam.

    Chodzi mi o to, że ja wklejam zawsze na blogu pionowo zdjęcia, także przy wyborze zdjęć najlepiej wziąć pod uwagę czy pionowo to będzie dobrze wyglądało :)

    ReplyDelete
  23. czyli wklejasz tak, że zdjęcia są dłuższe niż szersze? Zrobiłam pare zdjęć: i tak i tak, więc wybierzesz któreś ;)

    ReplyDelete
  24. Dziękuję za zaproszenie :))) chętnie coś namaluję, jeśli znajdę chwilę czasu w sesji ;))

    ReplyDelete
  25. powoli się zbieram, pomysł już mam :D

    ReplyDelete
  26. wysłałam moją pracę, tylko się nie śmiej, bo nie jestem z niej ogromnie zadowolona :P

    ReplyDelete
  27. wyslalam foto i opis ,mam nadzieje ze wszystko zgodnie z zasadami:)

    ReplyDelete
  28. czekam na post z głosowaniem, bo chcę dodać na bloga ;P

    ReplyDelete