Saturday 25 June 2011

Czerwienie od Sensique

These are reds from Sensique's regular collection - Strong & Trendy Nails
Enjoy! :)
Which one do you like the most?
It's a difficult question for me, but I'd say that 144 and 151.
150 is also very cute but I like it more when I see it in the bottle than on my nails.. don't know why.

!!! I also want to remind about the contest I hold - All the voters have the chance to win a lip gloss - so take a chance and vote !!!











Oto wszystkie czerwienie z regularnej kolekcji Sensique - Strong & Trendy Nails.
Naprawdę jest w czym wybierać. 

144 - klasyczna czerwień (chyba najbardziej przypadła mi do gustu)
151 - klasyczna czerwień połączona z mieniącymi się drobinkami :)
150 - malinowa czerwień (nie wiem dlaczego ale w butelce bardziej mi się podoba niż na moich paznokciach, może po prostu nie pasuje do mnie)
124 - pomidorowa czerwień (troszkę żelowa powiedziałabym, wymaga trzech warstw)
127 - bordowa, mieniąca się (ja nie jestem zwolenniczką tego typu odcieni na moich paznokciach, ale gdy patrzę na to zdjęcie to nawet mi się podoba)

Aplikacja bezproblemowa. Schnięcie standardowe, na pewno nie zbyt długie. 
Ja jestem zadowolona z jakości. 
Pojemność 8ml.
Koszt lakieru - 5,99
Dostępne są w drogeriach Natura.

W tej chwili mam na sobie 124 i dobrze się czuję również w tym kolorze :) A na początku nie byłam do końca przekonana.

A wam która się najbardziej podoba?

5 comments:

  1. 124 i 150 - ostatnio stałam w naturze i się nad nimi zastanawiałam, a teraz to chyba kupię;p

    ReplyDelete
  2. wszystkie maja w sobie cos co mi się podoba :)

    ReplyDelete