Sunday 13 November 2011

MY SECRET DENIM LOVE

Today, I've got some swatches of eyeshadows and eye pencils for you :)
They are from My Secret's limited collection - Denim Love.
What do you think of them?



Dziś dzielę się swatchami cieni i kredek najnowszej kolekcji My Secret - Denim Love.
Kolekcja jest naprawdę udana, szczególnie jeśli chodzi o kolorystykę, która idealnie pasuje do sezonu jesienno-zimowego. 

Cienie dostępne są w dwóch wersjach:
314 Daylight 
(pierwsze trzy od lewej na ręku)
315 Walk at Sunset 
(drugie trzy od lewej na ręku)

Kredki również w dwóch wersjach:
8 Blueberry
(pierwsza od lewej na ręku)
9 Plum
(druga od lewej na ręku)

Ogólnie rzecz biorąc, produkty te przypadły mi do gustu. Gdy tylko je zobaczyłam, wiedziałam, że muszą być moje :) Wielką zaletą cieni jest to, że są dobrze napigmentowane. Poza tym, są matowe, a takich cieni od dawna brakowało w mojej kolekcji. Jeżeli chodzi o kredki, są świetne, szczególnie Plum bo jest metaliczna, co daje piękny efekt :)

4 comments:

  1. Faktycznie fajna kolorystyka, taka chłodna, ale ładna ;)

    ReplyDelete
  2. cienie z tej kolekcji bardzo mi się podobają ;-)

    ReplyDelete
  3. Daylight mnie bardzo zaciekawiła :)

    ReplyDelete