Saturday 2 April 2011

MAŁE POLSKIE ROZDANIE ::...

Jako, że w Polsce z różnych powodów niewiele osób miało możliwość wypróbować płytki Bundle Monster, chciałabym chociaż jednej osobie częściowo dać na to szansę. A 'częściowo' dlatego, że do wygrania będzie tylko 5 płytek. A mianowicie 01, 02, 03, 07, 08. Mało, ale zawsze coś dla kogoś kto nie ma i nie będzie miał możliwości zakupienia płytek. Stan płytek - nowy. Pokryte folią ochronną.
Zasady są proste.
Raz - Bądź publicznym obserwatorem (w komentarzu zostaw nazwę użytkownika pod którą obserwujesz i adres email). Nowi obserwatorzy są mile widziani, aczkolwiek nie mam zamiaru reklamować tego rozdania by zyskać tylko na ich liczbie. Wolę aby wygrała osoba, którą rzeczywiście interesuje ten temat.
Dwa - Napisz coś od siebie. Dlaczego chcesz wygrać, swoje spostrzeżenia na temat bloga, uwagi dla mnie itp.
Obydwa podpunkty są obowiązkowe.
Jedna osoba = jeden komentarz.
Zwyciezcę wylosuję. Prawdopodobnie za pomocą random.org, ale możliwe, że wezmę też pod uwagę podpunkt drugi. Jeśli ktoś nie zgadza się na powyższe zasady (szczególnie na nie do końca jeszcze jasne wyłonienie zwyciezcy) zamiast krytykować lub się kłócić, proszę po prostu nie brać udziału.
Zgłoszenia w komentarzach przyjmowane będą do 5 maja do godz 24.00. (komentarze po tym terminie nie będą się już liczyły). Zwyciezca zostanie wyłoniony w przeciągu kilku dni od zakończenia, jeszcze nie wiem ile dokładnie mi to zajmie.
Powodzenia :)



5 comments:

  1. Jestem obserwatorem od jakiegos czasu :) Jako Enamel. Mój e-mail to bazotrend@gmail.com Chciałabym wygrać te płytki, ponieważ kocham stemplowanie, mam niestety tylko jedną konadową płytkę, więc nie mam zbyt duzych możliwości. Chciałabym je mieć, ponieważ nie mogę ich znaleźć w żadnym ze sklepów, a podobają mi się. W blogu nie podoba mi się jdynie kolorek tła, a tak to wszystko mi sie podoba :) POzdro

    ReplyDelete
  2. Obserwuję Twój blog od kiedy tylko założyłam własny, pod nickiem guinessi. :) moj mail to kedzierska@interia.eu
    Przestrasznie chciałabym wygrać te płytkim ponieważ od dawien dawna choruję na bundle monster tak trudno dostępne w naszym Kraju. Sama uwielbiam stemplować!:) Twoj blog baardzo mi się podoba, jest czysty i czytelny co sprawia, że łatwo można znaleźć interesujące rzeczy! :) Nic bym w nim nie zmieniła, za to chętnie oglądała częściej Twoje nowe pomysły!!:) Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  3. Dopiero zaczynam obserwować Twojego bloga i podoba mi się:)

    Obserwuje jako lidzia007
    e mail: lidiaar092@gmail.com

    Chciałabym wygrać te płytki, ponieważ lubię malować i ozdabiać pazurki i płytki na pewno by się nie zmarnowały :D. Ze stemplowaniem miałam już doczynienia, bo mam już [^^] aż 2 płytki konada ;). I chciałoby się więcej...
    Z tego co zauważyłam blog jest czytelny, piszesz na temat, który mnie interesuje (pazurki, lakierki <3), chociaż w większości notek będę oglądać jedynie zdjęcia, bo ja i angielski to 2 różne bajki niestety.
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  4. Witam, zgłaszam się do rozdania :) Obserwuję jako serena_95, mój e-mail serena_95@o2.pl Twój blog bardzo mi się podoba, masz ładne paznokcie i pięknie je malujesz. Chciałabym zobaczyć jakieś zdobienia wykonane lakierami, ale jeśli nie masz takich zdolności to nic nie szkodzi :D Chciałabym wygrać, ponieważ jestem totalną świruską na temat lakierów i zdobień, szczególnie upodobałam sobie konada i od jakiegoś czasu marzą mi się właśnie bundle monster, chętnie zobaczę czy jest różnica pomiędzy tymi markami. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  5. obserwuję jako kamilkamilka, kamila.plucinska@gmail.com
    Chciałabym dostać szansę wypróbowania tych płytek, ponieważ wiele dobrego o nich słyszałam. Nie mam żadnych płytek z Konada, posiadam tylko z Essence. Bardzo lubię bawić się w malowanie moich paznokci i takie płytki by mi to na pewno ułatwiły. Chce też dzielić się moją pasją na blogu, a dobre pomoce są bardzo ważne :) Pozdrawiam

    ReplyDelete