Tuesday 26 April 2011

Sensique - Exotic Flower

Exotic Flower is a limited spring/summer collection by Sensique.
I guess it is only available in Poland.
However, I'm preparing an international giveaway so there will be a possiblity to win them..



243


246


247


249


242


***

Exotic Flower to kolekcja wiosna/lato przygotowana dla nas przez Sensique. Kolekcja liczy osiem lakierów. Ja przedstawiam pięć. Kolory są bardzo radosne, zdecydowanie pasują do wiosennej/letniej aury. Każdy z nich posiada mieniące się drobinki, które w słońcu tworzą niesamowity efekt.
Moim faworytem stała się soczysta zieleń, która jest jedynym jednowarstwowcem z całej piątki. Egzotyczny fiolet również zasługuje na uwagę. Najmniej przypadł mi do gustu granat, który jako jedyny smużąc sprawiał problemy przy aplikacji.
Producent obiecuje trwałość i połysk. Co do połysku nie mam wątpliwości. Jeżeli chodzi o trwałość, niezabezpieczony lakier zaczął odpryskiwać nawet na drugi dzień od jego nałożenia co mnie bardzo zasmuciło. Postanowiłam więc sprawdzić jak lakier będzie zachowywał się po zaaplikowaniu utwardzacza. Na szczęście, ten eksperyment zdał egzamin i trwałość znacznie się poprawiła. 
Buteleczka lakieru kosztuje 5,49. Pojemność 7ml.  

3 comments: