Wednesday 14 September 2011

SENSIQUE ORIENTAL DREAM (Preview)

SENSIQUE ORIENTAL DREAM STRONG&TRENDY NAILS
It's a limited Fall/Winter Collection from Sensique.
It will appear in polish stores on 22 September.
Interesting, isn't it?

 
258 FESTIVAL OF LIGHT
259 MOSS TEMPLE

260 BAMBOO IN AUTUMN

261 ROSEWOOD

262 INDIAN ROSE

263 FULLMOON MAPLE

264 JEWEL OF THE ORIENT

265 SKY OVER SILK ROAD


Sensique Oriental Dream. Kolekcja, która przeniesie cię do egzotycznego świata niczym z baśni 1001 nocy…
Odwiedź miasta będące perłami architektury, zachwycające przepychem ornamentów i arabeskowymi motywami roślinnymi.
Miasta, w których promienie wschodzącego słońca odbijają się od złocistych kopuł wieńczących strzeliste budowle.
Udaj się na przechadzkę alejkami egzotycznych ogrodów pełnych kwiatów o upajającym zapachu. Usiądź w jednej z altan ukrytych pośród bujnej roślinności i chłoń orientalny czar otaczającej cię przyrody.
Zwiedź gwarne i bajecznie kolorowe targowiska pełne tęczowych, jedwabnych tkanin i kwiatów, których egzotyczny zapach miesza się z odurzającym aromatem orientalnych przypraw, aromatycznych olejków i kadzideł.
Nie czekaj. Dołącz do tego baśniowego świata…
SENSIQUE ORIENTAL DREAM STRONG&TRENDY NAILS with tefpoly®
Lakiery do paznokci bez toluenu i formaldehydu
Nowoczesna formuła z tefpoly® przedłuża trwałość lakieru, pogłębia intensywność koloru i zapewnia efekt szklanego połysku. Pojemność 8 ml. Dostępne 8 niesamowitych kolorów.
 
Cena 5,99 zł
                   Lakiery będą dostępne w sieci NATURA Drogerie od 22 września 2011.

13 comments:

  1. My gosh, they´re all beautiful, but I <3 Sky over Silk Road :)

    ReplyDelete
  2. Bamboo in Autumn, RoseWood i Indian Rose na pewno będą moje :)

    ReplyDelete
  3. Theodora, I like this one too :)

    Mavia, fajne są :)

    każdy coś w sobie ma, moim ulubieńcem prawdopodobnie będzie Moss Temple i Festival of Light, ale może coś mnie jeszcze zaskoczy ;)

    ReplyDelete
  4. strasznie fajne! zapoluję!:D

    ReplyDelete
  5. Na co dzien nie jestem milosniczka takich blyszczacych lakierow, ale na wyjscia- czemu nie? :)

    ReplyDelete
  6. Najbardziej zachwyca mnie Moss Temple:)

    ReplyDelete
  7. Kilka odcieni bardzo mi się spodobało.

    ReplyDelete
  8. najbardziej podoba mi się kolorek 262 :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  9. tylko SKY OVER SILK ROAD mnie urzekł ;-)

    ReplyDelete
  10. Dech mi zaparło jak zobaczyłam Moss Temple! Coś niewiarygodnie pięknego!

    ReplyDelete